dinsdag 5 december 2023

Brand op de Wedderhöfte ?

Ik zit zojuist in mijn kantoor te werken aan een blog van zondag. Plotseling werd ik opgeschrikt door het geluid van een sirene en zag door de ramen blauwe zwaailichten weerspiegelen op op mijn auto. Er zal toch geen woning in de brand staan op de Wedderhöfte ?

Opgevoed met de kreet Waakzaam & Dienstbaar ging ik kijken of moest helpen bij het voorval.

Er bleek echter niets aan de hand te zijn. Een oude man uit Spanje met 3 begeleidsters waren zojuist - op de parkeerplaats bij de sporthal/school uit de brandweerauto gestapt.

De oude man was wel op winterse omstandigheden gekleed. Hij had een dikke mantel aan, een muts op en handschoenen aan.

Ook de begeleidsters waren dik aangekleed. Hun gelaatskleur deed mij denken aan mijn militaire diensttijd. Zo zagen wij er ook uit als we op oefening gingen.

Ik wens iedereen een fijne pakjesavond ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten