dinsdag 18 februari 2020

Zeeuwse meisje in de aanbieding

Na mijn bezoek aan Goes ben ik via Middelburg teruggereden naar het vakantiepark. In Middelburg heb ik nog even een korte Stadswandeling gemaakt.


Evenementenlocatie A58


De Lange Jan steek ver boven de woningen uit.


Mooi groot pand aan de Vismarkt.


Kussende Sofie op de Vismarkt is gemaakt door Sjer Jacobs.


Rijksmonument Voormalige Vismarkt is aangelegd in 1559.


De traditie van Huisnamen


Natuurlijk heb ik nog even een bezoekje gebracht aan De Drvkkery, de mooiste boekhandel van Nederland. Ze hadden "Echte Zeeuwse meisje" in de aanbieding.
Tja dan moet ik toch even denken aan:
"Ons ben zuunig - geen cent te veel hoor".


In de winkel lag een boekje met Zeeuwse spreekwoorden en gezegden.


Ik heb de Vegabijbel maar meegenomen.


Dineren bij de "Beste frietzaak van Zeeland"


Het monumentale pand van Vindsels.


Even met mijn vriendin zonnen op een strandstoel.


De rechtbank van Middelburg.


De Binnenhaven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten