vrijdag 14 februari 2020

Klein Poelland

Vandaag ben ik afgereisd naar Roompot vakantiepark Klein Poelland nabij het Zeeuwse Renesse.


Na een lange rit door o.a. het Botlek- en Europoortgebied kwam ik aan op Goeree-Overflakkee. In Ouddorp ben ik maar even gestopt om de 52 meter hoge Westhoofd op de foto te zetten.


De volgende stop was bij recreatiegebied Kabbelaarsbank.


De Middelplaat.


Aangekomen in Zeeland werd ik begroet door de brandganzen.


De huisjes op vakantiepark Klein Poelland


Dit vrolijke kunstwerk, gemaakt door Jan en Veronie Rens, werd in 2017 in het kader van de herinrichting van de Jan van Renesseweg aangelegd.


Strandpaviljoen de Haven van Renesse


Het was opkomend tij. Nog vlug even een paar foto's maken.


Wat zorgt de zee toch voor een prachtig reliëf.


De ondergaande zon op het strand.


Mijn uitzicht vanuit de slaapkamer van het vakantiehuisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten