dinsdag 30 juli 2019

Walmendingerhornbahn


Onderweg naar het busstation kwam ik deze Rode kater tegen. Vanaf het busstation ging in naar het Oostenrijkse Mittelberg. Het is gelegen in het Kleinwalsertal.


De St. Jodokkirche van Mittelberg.


In Mittelberg ben ik met de Walmendingerhornbaan naar boven gegaan.


Het uitzichtplatform met lift.


Zo te zien waaide het wel een beetje daarboven.


De top.


De Gehrachsattel


De koninginnenpage


Lawinehekken


Een vreemde groei van de hoorn.


Ook vandaag kwam ik weer een keur aan bloemen tegen.


Een oude paddenstoel.


"Joghurt mit Waldbeeren"


Ik heb op het terras van Alpsennerei Stutzalpe twee kommen vol genuttigd.


Vanaf het terras was dit het uitzicht.


Een nieuwsgierige ezel.


Een wand vol "Heinzen". Dat zijn een soort hooiruiters die vroeger werden gebruikt om gras te drogen.


Modern die Oostenrijkers: "Mich kann Mann/Frau mieten" 


Een nieuw huis van houten schubben.


paparazzi 😊


Bij terugkomst in Oberstdorf zag ik 14 parachutes in de lucht.


Klik hier voor details van de 6,5 km lange wandelroute met een afdaling van gemiddeld 14,5 %. Een behoorlijke kniebelasting zeg maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten