zondag 21 juli 2019

Rondje Schönborn


Ik heb er een wandeldag van gemaakt vandaag. Ik had gisteravond op afstandmeten.nl al een route uitgezet van 14,5 km. 


Vanaf de camperplaats ging ik naar het Tierpark. Een mini kinderboerderij dekt beter de lading. Dus stond ik 5 minuten later weer buiten.


Het is hier echt een katholieke enclave.


De Eisenbahn Freunde waren vandaag gesloten.


De boogschietbaan


Zullen ze hier op teken schieten ?


Het oude wachthuis van een geheim munitiedepot.


Het was vlinderweer vandaag.


Weidebeekjuffer


Beschermd landschap


De wijnberg


Leeuwenbekje


Lekker in de korte broek.


Muurschildering op de kazerne van de "Feuerwehr Langenbrucken".


Kurhaus Sigel


Het bushokje


De St Lambertuskirche


De kerk heeft één groot nadeel. Het klokkengelui is behoorlijk. De klok slaat om de 15 minuten. maar 's nachts OOK !! Dat vind ik nachtrumoer en moeten ze tussen 23 en 7 uur verbieden 😉


De oude graven op het kerkhof.


De organist heeft wel een toepasselijk graf gekregen. Helaas is hij niet oud geworden.


Het interieur van de St. Lambertuskirche.


Bij Mariotti heb ik een ijsje genuttigd.


Tenslotte kwam ik nog langs het Jüdischer Friedhof.


Klik hier voor details van de 14,5 km lange wandeling.


De wandeling bevat 152 hoogtemeters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten