maandag 21 juli 2014

Vakantie deel 4 - rolstoel


Vanochtend ben ik vertrokken naar een nieuwe locatie. Net buiten de camping zag ik vier rode wouwen en een haas.


Bij Bleckede moest ik even wachten op de veerpont. Dus had ik mooi de tijd om naar deze spelende waterratten te kijken.


Dieter is vorig jaar met zijn racemonster voor de boom geknald en zit nu in een rolstoel. Om aandacht te vestigen op roekeloos rijgedrag hebben ze dit bedacht.


Gevaar voor de eikenprocessierups


De evangelische vakwerkkerk St. Maria in Tripkau stamt uit 1618.


In Lanz draait alles om "Turnvater Jahn". Of Friedrich Ludwig Jahn het verdient dat zelfs verenigingen in Stadskanaal zijn naam dragen valt sterkt te betwijfelen.


Onderweg heb ik natuurlijk weer veel ooievaars gezien. Maar vandaag zag ik ook kraanvogels met jong. In een hoogspanningsmast bij Federow (Müritz-Nationalpark) zag ik jonge visarenden.


Aan het einde van de middag kwam ik aan op mijn nieuwe bestemming. Camping am Blanksee in Klein Pankow.


Ook een leuke manier van Boter-kaas-en-eieren spelen

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige foto's allemaal. Heel erg netjes gemaakt, vooral de rolstoel vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen