vrijdag 18 oktober 2013

Zon & maan

Vandaag is voor mij het begin van de herfstvakantie. Geen wekker en geen verplichtingen. Maar wel even genieten van de omgeving.
 
 
In het Ellersinghuizen zag ik bedekt met struweel een oude "Wupkoare" staan/liggen die uit de band was gesprongen.
  
 
Vanuit het veld zag ik in de verte de Standerdmolen van Ter Haar staan. Deze uit korenmolen is gebouwd in 1832. 

 
Op het kunstwerk "Waving, not drowing" zit een buizerd op de uitkijk. Het kunstwerk is gemaakt door Kie Ellens en staat naast het Gemaal Mr. V.M. Vennix.

 
Met dit soort grappen riskeer je een boete van 360 Euro.

 
Zou ze zwanger zijn ?

 
Bij een hoornaar blijf ik maar uit de buurt.

 
Na een bordje "ovenschotel knol" nog even reewild spotten in Wessinghuizen
 
 
Deze boer begint in de schemering pas met het oogsten van het mais. Het zal wel nachtwerk worden.
 
 
Vanaf de Kempkebosweg heb je een aardig doorkijkje naar de Burcht.
 
 
Ik stond even een tijdje reewild te spotten in Wessinghuizen. Om 18.16 uur zag ik de zon ondergaan en om 18.34 kwam de maan er voor terug. Hij ziet er al aardig rond uit. Vannacht om 1.37.36 is het vollemaan. Romantisch toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten