dinsdag 15 juni 2021

Jonge kievitjes

Vandaag heb ik 15 km met Anna Hofman gewandeld rondom Rheden.


Onderweg naar Rhede kwam ik deze oranje auto tegen. De Landrover G4 Challenge bestaat niet meer. Dus kan die oude barrel mooi de tuin aan de Hoofdweg in Bellingwolde opsieren 😜


Omdat ik deze wandeling regelmatig doe met andere medewandelaars beperk ik mij met het maken van foto's. Dit schilderij van de kruisweg is nr VII van de 14 en hangt in de kerk van Borsum.


Hier is ruimte voor de regenwulp.


Hier werden doorlopend zweefvliegtuigen de lucht in getrokken.


File op de Ems bij Herbrum


Ik ken ook een Vera. Die zal ik hier even mee plagen. 😜


Het bordje stond er niets voor niets. Bij iedere eik in het park bij Rhede was het raak.


Klik hier voor details van de 15 km lange wandelroute.


Na de wandeling ben ik nog even in het veld geweest. Haasjes kijken ect.


De kievit


Drie van haar jonkies.


Shire met veulen.


Holenduif


Geelgorzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten