dinsdag 27 april 2021

Noaberpad etappe 12

Vandaag heb ik een 14 km gewandeld van Groot Agelo naar De Lutte. Het was een groot deel van etappe 12 van het Noaberpad.


De eerste 2 km van de wandeling ging langs het Kanaal Almelo Nordhorn.


Deze asociale Quadrijders hebben mij in een stofwolk gezet.


Nest meerkoet met 1 ei.


Een omgevallen boom


Op 13 juni 1943 is hier een Canadese bommenwerper neergestort. Piloot Midgley c.s. kwamen hierbij om het leven.


Er waren vandaag meerdere oud legervoertuigen bij de weg.


Paardenbloem


Breed zandpad


Het is wat met vervelende kinderen 😉


Ik heb koningsdag met een Koffie en oranje tompouce Togo gevierd bij De Schuur nabij Rossum.


De Skyline van Rossum


Hoge dunnen berken.


De beklimming van de Paaschberg.


Uitzicht vanaf de Paaschberg.


Bomen trio


Zal ik mijn tenen eens laten lezen ? 
De kwakzalver 2.0 zal bij het zien van mijn voeten wel zeggen:
"U wandelt veel".


Hier woont vast een verzamelaar.


De bebouwde kom van De Lutte. Nog 1 km te gaan.


Vandaag heb ik wel aan een hoofddeksel gedacht.


De magnolia staat in bloei


Voor de kerk was een invasie van paarden. De dames genoten van een ijsje.


Klik hier voor details van de 14 km lange wandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten