woensdag 24 maart 2021

4e Ems wandeling

Vandaag heb ik met Harm Kiewiet een wandeling langs de Ems gemaakt. Omdat dit voor mij de 4e keer al is heb ik mij beperkt met het maken van foto's en het beschrijven van de route. Ik verwijs voor de overige foto's en het verhaal naar de vorige 3 wandelingen. Onder deze blog staan de links. 


Infobord over de regenwulp.


Protest tegen de nieuwe Kita-wet. Deze wet heeft betrekking op kinderdagverblijven/kinderopvang.


De begraafplaats van Heede.


Op de sokkel lag deze Happy Stone.


De Sophie is een 86 meter lang vrachtschip. Het schip is gebouwd in 1964. De hoofdmotor heeft een vermogen van 800 PK en de boegschroef 320 PK. Sophie is hier onderweg van Aschendorf naar Dörpen.


Een hele groep vuurwantsen bij een lindeboom.


Een eenzame visser midden op de Ems.


Ook een manier om personen aan te spreken die het niet zo nauw nemen met ons milieu.


Zo gingen ze vroeger bij Herbrum de Ems over.


Klik hier voor details van de 19.430 meter lange wandelroute.


Klik hier voor de 1e Ems wandeling

Klik hier voor de 2e Ems wandeling

Klik hier voor de 3e Ems wandeling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten