zaterdag 3 augustus 2024

Nog een uitdaging

 

Ik ben 18 juli begonnen met het Roots Natuurpad en in januari met de Hünenweg. Beide LAW's moet ik nog voltooien. Boven Amersfoort zijn deze wandelingen mooi voor lange weekenden. Ervaring uit voorgaande LAW's heeft mij geleerd dat het lopen van meerdere route's in vakantieperiodes prettig is. 

Van het TV programma "De Lage Landen" heb ik enorm genoten. Arnout Hauben - de presentator van het programma - heeft een wandelgids gemaakt waarin de door hun gelopen route en de bijzonderheden langs de route staan vermeld. Ik zag vanmiddag in Wageningen de gids liggen en heb het direct gekocht.

De route koppelt 6 bestaande LAW's aan elkaar. Van Lauwersoog naar De Panne (B) loopt je delen van het Friese Woudenpad, Pionierspad, Floris V-pad, Langs de Schelde, Door Vlaamse Heuvels en Door de Westhoek. In totaal is de route ongeveer 1000 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten