woensdag 11 mei 2022

De 10 van Bellingwolde


Na 2 coronajaren werd de 8ste editie van de 10 van Bellingwolde gehouden. In 2015 heb ik voor het laatst deelgenomen aan deze loop. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Dus trok ik mijn sportkleding aan en kreeg startnummer 66 toebedeeld. De leeftijd die ik volgend jaar hoop te bereiken.
 

De jury is er klaar voor.


De start van de jeugd voor de 1 km.


De start van de jeugd voor de 2 km.

Voor mij was het de eerste loop in 2022. Ik ging dus ongetraind van start. Gelukkig was de EHBO op de achterhand.

De 5 km werd gewonnen door Luuk Cnossen in een tijd van 18.28. Henderike Wonink was met 23.41 de snelste dame.

René Smith won de 10 km in 35.25. Lilian Kruiter was met 52.55 de snelste dame.


Het 5 km parcours werd respectievelijk 1 of 2 keer afgelegd.

Omdat ik zelf deelnemer was heb ik behoudens bovenstaande Iphonefoto's geen foto's gemaakt.

Maar gelukkig heet Reinier Edens dat wel gedaan. Klik hier voor de foto's van Reinier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten