maandag 6 mei 2019

Jezus leeft

Tijdens een rondje door Westerwolde zag ik diverse 
- bijna lege - verkiezingsborden staan.


Ondanks "Jezus leeft" leeft het dus niet in Westerwolde.


Over 2 weken MOGEN we naar de stembus.
Dat is een RECHT !

Ik weet - net als een groot deel van de Nederlanders - dat Frans Timmermans lijsttrekker is van de PvdA. Hij liep gisteren in spijkerbroek, gympen en een pot bier in zijn rechterhand de bevrijdingsfestivals af.

Maar wie zijn die andere kandidaten ? De PR-machine laat te wensen over. Een kandidatenlijst heb ik nog niet ontvangen. De standpunten van de SP en de PvdD zijn mij bekend. Maar van "Jezus leeft" had ik nog nooit gehoord.

Thuis heb ik het verkiezingsprogramma opgezocht.
Ik citeer:

  • Uit de EU
  • invoeren grensbewaking (rottigheid komt vanuit het buitenland)
  • stop met moord zoals abortus en euthanasie
  • verbod op roken en drug
  • openlijk naakt verbieden
  • geen on-Bijbelse praktijken op internet
  • echtscheidingen tegengaan
  • geen ouders wegstoppen in bejaardenhuizen 
  • defensie afslanken
  • Jezus is de richtlijn en niet de Grondwet
  • geen ambtenaren, maar ondernemers als bestuurders
  • alleenverdieners betalen de helft minder aan inkomstenbelasting
  • onderwijs gebaseerd op geloof in GOD
  • max snelheid binnen de bebouwde kom 30 en daarbuiten 50, tenzij er een fietspad is
  • rijke mensen bij verkeersovertredingen in het uiterste geval de isoleercel in
 IK WEET AL WAAR IK NIET OP GA STEMMEN !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten