donderdag 6 april 2023

Proefkamperen


Het Paasweekend is een mooie gelegenheid om even te proefkamperen op de Roggeberg. Werkt alles nog naar behoren en heb ik alles wat nodig is aan boord ?

De camperplek is ruim, lekker in de zon en tussen het "lawaai" van de vogels. Wat wil je nog meer ?

Ik loop het Stellingenpad. Dus een mooie gelegenheid om het proefkamperen te combineren met deze wandelingen. Natuurlijk heb ik de fiets ook even getest.


Tijdens mijn fietsrondje reed ik langs de Historische Route en kwam voorbij het informatiebord en plaquette voor verzetsstrijder Marinus van Emst.


Volgens de vaan aan de lantarenpaal ben ik welkom op de terrassen van Appelscha.
 

De Almdudler - wat dat ook mag zijn - tweezits strandstoel was nog leeg.


Jan Willems - de eigenaar van Family - wist mij te vertellen dat Almdudler een natuurlijke Oostenrijkse kruidenlimonade is op basis van 32 alpenkruiden, zonder conserveringsmiddelen en kunstmatige smaakstoffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten