woensdag 20 mei 2020

HEPI arrangement in het DFW

"Een voordelig HEPI arrangement!
Heerlijk kamperen met HEmelvaart en PInksteren zonder tussendoor uw spullen weer in te moeten pakken. Dat kan met een voordelig arrangement, bij ons op SVR Camping Alberthoeve."

Aldus de website van de camping. Twee weken weg voor 208 euro. Waarom ook niet. Ik ben met mijn camper zelfvoorzienend en dan ben ik even in een andere natuurlijke omgeving dan Westerwolde.


Onderweg naar de camping reed ik langs het Fochteloërveen. Een gebied met tapuiten, leeuweriken, blauwborsten, de koekoek, enz


In de vogelkijkhut zaten - net als andere jaren - weer boerenzwaluwen te broeden. 


Veenpluis en éénarige wollegras.
Voor de mensen die het verschil niet weten tussen veenpluis en éénarige wollegras moeten hier even klikken voor de uitleg van boswachter Evert Thomas.


De heide stond natuurlijk nog niet in bloei. Maar diverse bloemen aan de randen van het gebied wel.


Na mijn bezoek aan het Fochteloërveen streek ik neer in Wateren, de geboorteplaats van TV dierenarts Dr Pol.


Mijn verblijf voor de komende dagen is Vakantie landgoed Alberthoeve.


De kampeerplekken zijn ruim. Een aantal tot wel 250 m2.


Vanavond alvast een knooppuntenroute samenstellen moor de fietstocht van morgen.
Voor de liefhebbers volgen hier de knooppunten. 64 - 23 - 82 - 88 - 85 - 83 - 91 - 90 - 75 - 66 - 64 - 63 - 23 - 61 -97 - 14 - 30 - 29 - 28 - 92 - 96 - 89 -63 -61 - 62 -64.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten