zaterdag 24 augustus 2019

Weerselose markt


Vandaag heb ik voor het eerst de beroemde Weerselose markt bezocht.


Electro kreeg ik voor mijn 9e verjaardag. Na een aantal keren maakte het niet uit welke vraag je kreeg. De combinatie van vraag en antwoordvakjes was steeds gelijk.


Af en toe zaten er leuke artikelen bij.


Het was vandaag mooi weer. Maar ook bij regen valt er binnen nog heel wat te bekijken.


Ook het aanbod emaille was groot.


Net als het werk van onbekende landschapsschilders


Voor de gezelligheid was er muziek en een natje en een droogje.


Een singletje van het Duo Johan en Henk (van der Sluis) voor slechts 5 Euro. 😏

Mijn gedachten gaan even terug naar omstreeks 1962. Toen kocht mijn vader voor mij een konijn van deze familie Van der Sluis. Op hetzelfde moment werd in Onstwedde het gebouw Het Tehuis afgebroken. Op het pand was een emaille bord van Rivella bevestigd. Bij de sloop kreeg ik dit bord. Het bord werd bevestigd op mijn konijnenhok. Mijn konijn kreeg dus de naam Rivella. 😂

Geen opmerkingen:

Een reactie posten