woensdag 27 september 2023

Luxe kamer

 

Ik moet morgen in Utrecht omgevingsdiensten juridisch scholen. Als docent kan je niet te laat komen. Dus ga ik voorbij Zwolle altijd een dag eerder. Zo ook vandaag. Op 7 km van de cursuslocatie had ik een hotel geboekt. Van der Valk Hotel Houten. Ik had de goedkoopste kamer (zonder ontbijt) 129,69 geboekt. Bij aankomst zag ik al bouwkranen staan. Bij het inchecken zei de dame achter de balie tegen mij: "U hebt geluk. In verband met de bouwwerkzaamheden heb ik een cadeau voor u." 


Mijn cadeau was een upgrade van de kamer. Ik kreeg voor die 129,69 euro die ik had betaald de 1001 Nacht Suite. Volgens de website waan je je in het Midden Oosten en worden al mijn dromen werkelijkheid. Ik moet zeggen dat het niet tegenviel. Hieronder een aantal foto's en een video.
 













Een video van de kamer.


De volgende ochtend waren de bouwvakkers al weer vroeg aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten