vrijdag 25 oktober 2019

Wandelrondje 바세 벨트


Vanochtend heb ik de camperplaats in Hattingen verruild voor Recreatieoord Hippique in Westendorp.


Vanmiddag heb ik een wandeling gemaakt. Naast de camperplaats ligt landgoed Tandem.


Mooie smalle bospaden.


Herfst is paddenstoelentijd.


Op het landgoed staan nog veel meer soorten paddenstoelen.


Midden in het Landgoed staat het verenigingsgebouw Wildbeheereenheid Wisch.


Prachtige herfstkleuren.


Het bos op het landgoed is gebouwd op rabatten.


Deze boerderij - aan de rand van het bos - behoorde in het verleden ook tot het landgoed.


바세 벨트


Restanten van korenmolen De Haan/De Kwaksmölle


Op meerdere plekken in Varsseveld kwam ik een sticker tegen met de tekst "Ik heb aan jouw fiets gelikt".  Het schijnt een hit te zijn van Pascal Schipper. Nog nooit van gehoord !


Het kunstwerk Synthese is gemaakt door Carel Lanters.


Korenmolen De Engel.


Het voormalige gemeentehuis.




Wat handig zeg! 
Ze hebben het straatnaambordje met de muur mee geverfd 😛


Bij Dorpskantine Lekkerneij heb ik verse muntthee met appelgebak gehad.


De terugweg van Varsseveld naar Westendorp ging tussen de bossen en landerijen door.


Landhuis nieuwe stijl


Een oude veldweg.


In Westendorp zie ik onder een carport een mooie Ford Anglia uit 1938 staan.


Klik hier voor details van de 13 km lange wandelroute.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten