zondag 22 april 2018

Ruim 25 km door Westerwolde


Vanochtend heb ik in Sellingen deelgenomen aan de 14 Gehuchtenloop. Ik heb het 5.4 km parcours gelopen. Daarna heb ik op de terugweg nog een paar halve marathonlopers op de foto gezet. Het was weer een gezellige bijeenkomst in Sellingen.


Klik hier voor details van de ruime 5 km.


Martien Wubs kwam als 1e binnen op de halve marathon.


Harmannus Hovinga


Tonnie Knigge


Jos Arends


Wies van 't Slot


Klik hier voor het bericht op Westerwolde Actueel.



Vanmiddag heb ik - zonder camera - een 20 km lange wandeling gemaakt vanuit Wedde over Ter Wupping naar Smeerling en vervolgens van Smeerling over Vlagtwedde naar Wedde. In verband met op komst zijnde onweersbuien vanaf Veele maar de kortste route genomen. 
Natuurlijk heb ik veel brandstof gebruikt vandaag. Dus een kan thee met appelgebak bij de Gasterij Natuurlijk Smeerling kon ik mij wel veroorloven. Natuurlijk had ik voor een foto nog wel een telefoon bij mij 😊


Klik hier voor details van de 20 km lange wandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten