donderdag 11 augustus 2016

Vrouwelijk bezoek op de camping


Vanochtend bij het ontbijt kreeg ik vrouwelijk bezoek. Een huismus dame had wel zin in een oude krentenbol.


Op een afstandje liet ik de video draaien om deze mooie dame te filmen. Het mannetje kwam vervolgens ook op bezoek en vond het leuk om zijn prooi op de camera op te eten.


Na het ontbijt heb ik mijn sportoefeningen gedaan. 
Total loss !

Toen ik weer bij mijn positieven was heb ik een rondje gefietst.


Het eerste gedeelte ging door de bossen en langs de glooiende akkers. Op een van de akkers kwam ik een mooie vos tegen.


Heel af en toe kwam je langs een weiland met nieuwsgierige koeien.


Op de fietspaden rondom Luxemburg zijn veel hardlopers aan het trainen voor de Route du Vin. Een prachtige halve marathon. Zelf heb ik de Route du Vin gelopen in 1990. Toen was de loop nog van Remich naar Grevenmacher. De winnaars waren toen de Keniaanse Julius Korir in 1.01.18 en bij de dames de Portugese Rosa Mota 1.09.52.


Het grote bevoorradingscentrum van levensmiddelen
Les Halles Du Luxembourg


Tja - Dat is echt afzien in de vakantie :-)


De viaduct gezien vanuit de Vallei Pétrusse.


In deze vallei zijn ook de Casemates en zijn er veel gelegenheden om te ontspannen. Bijvoorbeeld een gebied voor skaten en te stuntfietsen.

Video van de stuntfietser


Bij het zien van deze smalle garage moest ik direct denken aan een Belg met een rode Panda, die zelfs maar 3 cm aan beide kanten overhad. Klik hier voor de geweldige video van de Belg in Man bijt hond.


De één vindt het geweldig zo'n knalpijp. Ik vind het ontsiering van een Ducati.


Bij terugkomst op de camping zie ik dat mijn camper door de felle zon is verkleurd :-)



Klik hier voor details van de 29 km lange fietsroute. In totaal 352 meter klimmen/dalen. Minimale hoogte 247 meter en maximale hoogte 317 meter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten