vrijdag 11 september 2015

Reünie 323 squadron Leeuwarden


Vandaag heb ik de reünie bezocht van het 323 squadron van de Koninklijke Luchtmacht op de vliegbasis Leeuwarden. 
Tussen 1974 en 1978 heb ik daar met heel veel plezier gewerkt. Ik kwam diverse bekenden uit die tijd tegen.


De Hawker Hunter T 8C


De Hawker Hunter F6A


Mijn oude dienstmaat en Grunneger Harry Dijkema bekijkt de Hawker Hunter F6A.


De Fokker S-11 lesvliegtuigen


De bedrijfsbrandweer


Een oude Sukhoi SU-20 Fitter


vliegeruitrusting


flightsimulatoren


Deze Fokker S-11 gaat naar de startbaan voor een demovlucht.


De F16


In mijn tijd waren er alleen maar LUVA's.

\

De Fokker Four voerde een formatievlucht uit. Ze vlogen in de Fokker S-11.


De binnenkomst.


Met deze prachtig nagebouwde F16 werd door Peter Coers een demonstratie gegeven. Het schaalmodel haalt snelheden van meer dan 300 km/uur.


Op een afstand lijkt het in de lucht net een echte F16.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten