zaterdag 31 augustus 2013

La Rana


Ik heb voor mijn verjaardag een geweldige opkikker gekregen. Lief hè.


Nu zit die kikker aan mijn fles Cuarenta y Tres (43 in het Spaans). Vanaf nu heet opkikker La Rana.


Kom ik vanochtend uit bed hangt La Rana in de bureaulamp.


Ik dacht al ........... de gegevens op mijn weerstation kloppen niet. Zie La Rana tegen de windmeter te blazen


 Geen post baas !


Lekker hulpje in de tuin.


Een nieuwe collega


Lekker voor op de tractor in de optocht mee.


La Rana mag bij schutter Harrie Bessembinders op de schouder.

  
Het is gestopt met regenen.


Happy hour


La Rana met Tetske Roelfsema en Berend Petzinger


Oei Niki, wat laat jij Berend Petzinger en La Rana genieten.


Roken is dodelijk dus blijft La Rana er mooi van af.


Een knuffel van een klein meisje vindt La Rana wel prettig.


La Rana met het kersverse koningspaar Binie en Anno Engelkes.


La Rana op de nieuwe BMW van Gert Lesterhuis.


La Rana helpt cameraman Jan Anno Boonstra met de sfeeropnames voor TV-Noord.


La Rana met de trein naar Amsterdam


La Rana wordt op handen gedragen door kapitein Frans Banning Cock


La Rana op sollicitatiegesprek bij Eyeworks CEO Reinout Oerlemans.


La Rana neemt deel aan de Autumn Desert Trail


Oeps ....... La Rana aan de Paddo's


La Rana ontmoet Emily Boudewijn


DJ La Rana


La Rana gaat gourmetten


La Rana op vakantie met de camper


La Rana heeft een vriendin

1 opmerking: