dinsdag 24 september 2024

Terneuzen


Vandaag geef ik aan de RUD Zeeland een juridische cursus over delen van de Omgevingswet. Gezien de afstand vanaf mijn woonplaats naar Terneuzen (bijna 400 km) ben ik gisteren al - door de 6.6 km lange Westerscheldetunnel - naar Terneuzen gereisd.


De nacht heb ik doorgebracht in het Churchill Hotel, gelegen aan de dijk van de Westerschelde. 


Na aankomst in Terneuzen heb ik een wandeling over de dijk naar het centrum van Terneuzen gemaakt. Hieronder een impressie van mijn wandeling.


Strekdam en laag water.


Sleepboot Multratug 13 is gebouwd in 1993.


Vrachtschip Jomi - bouwjaar 1991.


Tanker Wisby Verity - bouwjaar 2004.


Bulk Carrier Spar Lynx - bouwjaar 2005.


Container schip MSC Julia R. - bouwjaar 2002.


Tanker Sten Frigg - bouwjaar 2009 en vrachtschip BBC Weser - bouwjaar 2006.


Steenloper en kleine zilverreiger.


"Lost and Found" van Dennis Klip.


De kauwgomput.


StreetArt in het centrum van Terneuzen.


Een Frida Kahlo bloemenvaas.


Straatpoëzie


Kaatje van Decken van kunstenaar Ina Marcus.




Het Zeepaardje van Jos van Riemsdijk.


Vandaag geef ik in een ruimte van het Leeuwen kwartier de cursus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten