zaterdag 21 september 2024

Fietsrondje Veluwe

Vandaag heb ik een fietstocht gemaakt over de Veluwe.

 

In Nunspeet bezocht ik een kleine kunstmarkt. Met name het werk van Marvelli sprak mij aan.


Vuurtje stoken met een deel van de lijst.

Reparatie van de lijst


De ballon houdt de twee in evenwicht.


Een baardmannetje

Lekker buiten zitten wachten op zijn winkelende moeder.

Tweespan


Ik heb een bezoek gebracht aan Museum Vaassen Historie.


Een antieke camera.


Oude trouwfoto's.


De wijkzuster


Vaassen en de Tweede wereldoorlog is een permanente tentoonstelling. Hierboven een oud rijbewijs.


"Eerbetoon aan onze gevallen militairen op de Grebbeberg".


Een Canadese militair.


Onderduikfamilies in Vaassen.


Margo Frank schreef in de poëziealbum van Freddy.


Houtwerkplaats


De kruidenierswinkel.


De verleiding van de ijswagen van Rozeboom op de parkeerplaats bij Gortel kon ik niet weerstaan.


Klik hier voor details van de 56.2 km lange fietstocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten