vrijdag 18 december 2020

"Jehova's getuigen 2.0"


Iedereen kent de 1.0 versie wel die met hun geloof langs de deuren trekt met een aktetas vol wachttorens en hun mening aan je willen opleggen. 

Tegenwoordig is er een 2.0 versie die "hun (niet christelijk) geloof" wil opleggen en de strijd heeft aangebonden tegen de overheid. De wachttoren is vervangen door stickers. 
In mijn geval trof ik de stickers aan op een waarschuwingsbord van Natuurmonumenten bij het Metbroekbos.
FB-vrienden hebben bij de markt in Vlagtwedde en de Oosteresweg bij Vlagtwedde soortgelijke stickers aangetroffen.
 
Ja ....
en als ik dan lees "angst is de grootste vijand van de mens" en op de volgende sticker "vaccin dodelijk is", dan vraag ik mij af wie angst zaait. 
Laat ieder mens zelf oordelen en stop met dit soort bangmakerij. 
Natuurlijk heb ik het waarschuwingsbord weer zichtbaar gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten