zaterdag 4 april 2020

Een Skik momentje


Wel dut mij wat, wel dut mij wat,
wel dut mij wat vandoage
'k Heb de banden vol met wind,
nee ik heb ja niks te kloagen


Ze gaan het Ruiten Aa kanaal uitbaggeren. De afvoerbuis ligt er al.


De rattenvanger is weer actief


Kikkerdril


Volgens de huisregels op het informatiepaneel van het Groninger Landschap bij de ingang nabij de Redout van Bourtange zijn honden niet toegestaan, ook niet als ze aangelijnd zijn.  Drie meter verder staat een bord dat je honden moet aanlijnen. Ik het het Groninger Landschap op deze tegenstrijdigheden al meerdere keren aangesproken. Vandaag heb ik dus de directeur Marco Glastra maar eens om opheldering gevraagd. Hij reageerde direct en beloofde actie.


Het konikveulen werd rondom beschermd.


Konik


Klik hier voor details van de 37,3 km lange fietsroute.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten