zaterdag 20 april 2019

Wandeling rondom Beerze


Ik zat vanochtend om 8.30 uur al voor mijn mobiele kantoor op SVR camping Zandman in Beerze om een blog te maken. Geweldig weer. Dus heb ik daarna nog maar een stevige wandeling van 20 km gemaakt. Hieronder een impressie.


Herstel van de zwemplas.


Lekker bankje op het stuifzand van Beerze.


Welk spoor moet ik nu volgen ?


Hier nog maar eens kijken als de heide bloeit.


Een groot gedeelte van de wandeling ging over Landgoed Junne.


Wat een takkenhut !


Het Saharazand.


Dode arm van de Vecht.


Plas drasgebied


Oude weg naar het beekdal.


Ik vind het na 14 jaar een zielig boompje.


Prachtig veld met paardenbloemen.


Verhalenpalen sieren het Vechtdal.


Mooi oud boerderijtje met waterput en stookhok. Jammer van die partytent.


Mooie Oude laan rondom Junne.


Over de es richting Beerze.


Het boompad door de dode arm van de vecht.


Een broedende knobbelzwaan


De Beerze Bulten


Klik hier voor details van de 20 km lange wandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten