zaterdag 27 april 2019

Rondje Gatow


Vandaag ben ik van Burg naar Berlijn verkast. Onderweg kwam ik deze mooie paashaas tegen. Onderweg in de Havelländisches Luch heb ik nog even bij de Grote Trappen gekeken. Op grote afstand heb ik er 8 gezien. Verder ruim 60 kraanvogels, 100 stuks reewild en een vos.


Ik heb een plekje gevonden op Campingplatz Berlin Gatow. Op de camping stikt het van de vogels en zelfs van een vos. Die heb ik nog niet voor de lens gehad. Bonte kraai, mannetjes vink, mannetjes merel en een vrouwtjes merel.


Naast mij op de camping staat deze Zwitserse Bucher Duro.


Ik heb vanmiddag nog een klein rondje gefietst en kwam langs deze aalscholverkolonie.


Vandaag was hier de opening van het vaarseizoen.


WADA ?
O ja, World Anti-Doping Agency's.
Zitten vast achter watersporters aan :-)


De Berliner Bär


Insektenhotels.


Hier zijn veel bomen met maretakken (mistletoe)


Een deeltje van mijn fietstocht ging over de Berliner Mauerweg.


Een oud stukje muur.


Ook dit maakte vanaf de 2e deel van de jaren 60 onderdeel uit van de zone.


Maar het mooie was natuurlijk om dwars door de natuur te gaan waar geen toerist komt.


Binnenkort zijn de verkiezingen voor het Europees parlement.


Golf met 4 kogels in edelstaal van Volkmar Haase.


Het was lekker weer op het fietsen. Een jas was echt niet nodig.


Maandag komt Semino Rossi hier zingen.


Klik hier voor details van de fietsroute.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten