donderdag 16 juni 2016

Verlichting Fietspaden

Na de start en de 2 km doorkomst van de Blijhamloop ben ik naar de Raadsvergadering van de gemeente Bellingwedde gegaan.


De helft van de vergadering ging over verlichting op de fietspaden. Uiteindelijk werd een amendement bijna unaniem aangenomen. Alleen Marja Bos van GroenLinks stemde tegen. Hierbij zal worden gekeken naar innovatieve wegmarkeringen.


Fijn om Harm van der Laan van de SP ook eens te horen in het debat. Vaker doen Harm !


Waarom krijg ik opeens een inval om artikel X 10 van de Kieswet op te zoeken ?
................. of komt dat misschien omdat een stoel tijdens raads- en commissievergaderingen steeds leeg is.
Ik ga mij niet afvragen of het kiezersbedrog is. Ook vraag ik mij niet af of het raadslid de maandelijkse vergoeding van 377,82 euro gaat terugstorten.
Dat doen anderen al.
Ik schrijf deze waarneming slechts op !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten