vrijdag 23 januari 2015

La rana segunda

Ik heb vanmiddag een wandeling gemaakt van Vlagtwedde naar Wedde via Veelerveen en Vriescheloo. Onderweg kom je natuurlijk van alles tegen.


Een rommelwinkeltje.


Klik hier voor meer info over het 80's party in de Schutstal


De weekmarkt in Vlagtwedde met kaasboer Jan Meijering en groenteboer Super.


Het Veelerdiep


Helofytenfilter


Van de Vlagtwedder Barlage tot Veelerveen ben ik over de MTB route Westerwolde gelopen.


De vorst maakte mooie kunstwerken.


Op de Barlage is de firma Fuhler aardig met zand aan het heen en weer rijden.


In het bos op zoek naar ijshaar. Helaas niets gevonden.


Het Mussel Aa kanaal was als een spiegel.


Het Ruiten Aa kanaal ter hoogte van De Kuilen.


Voor het eerst over de verhoogde Noabers badde


Lekker trainingsweertje


Hoera een meisje


Deze Weimaraner maakt net als ik een uitstapje


Veendijksbrug met op de achtergrond Niemans molen


Oude wagenmakerij


Tegen het vallen van de avond kwam het reewild tevoorschijn. In totaal zag ik de laatste twee km van mijn wandeling 13 reeën.


Ik heb de wandeling gemaakt met mijn vriendin La rana segunda


Klik hier voor details van de bijna 11 km lange route

Geen opmerkingen:

Een reactie posten