woensdag 20 mei 2015

Janneke mag van mij blijven !


Ik bezoek met vaste regelmaat de raadsvergaderingen van de gemeente Bellingwedde en ben niet politiek gebonden aan welke partij dan ook.

Ik deel de mening van Mary Neef en Marja Bos niet. Ik vraag mij na al die raadsvergaderingen af of zij hun achterban wel vertegenwoordigen. Mary Neef laat nooit haar fractiegenoten aan het woord en Marja Bos spreekt alleen met oud raadslid Aswin Geerdes van haar partij. Er is niemand die zoveel "moties vreemd aan de dag" indient en aantijgingen doet die ze niet waar kan maken dan Marja. Ik heb daar eerder een blog over geschreven. De beide dames bedrijven symbool politiek.

Verder denk ik dat de kop de lading niet dekt. Ester van Nieukerken en Sonja Schreuder zijn ook van de oppositie maar steunen vast de burgemeester.

De inzet van onze wethouders Bart Huizing, Wim 't Mannetje en Lea van der Tuin is goed. Ook zij moest de vorige vergadering aangepakt worden volgens Mary en Marja. Lea woont buiten onze gemeente en helaas had het CDA geen persoon binnen de gemeente die wethouder wilde worden. Natuurlijk heeft dat de voorkeur maar dat heeft haar functioneren nooit in de weg gestaan. Dan moet je daar niet ieder jaar over mekkeren zoals Mary en Marja doen.

Eigenlijk ben ik benieuwd hoe het zwijgend stemvee van de SP, de overige twee SP raadsleden Harm van der Laan en Marjolein Martin, daarover denken.

Beste inwoners van Bellingwedde ga eens naar een raadsvergadering en oordeel zelf.

JANNEKE MAG VAN MIJ BLIJVEN !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten