vrijdag 27 april 2018

Stau, Stau, Stau


Vandaag was ik onderweg naar Berlijn. Na Stau, Stau en nog eens Stau was ik na 6 uur nog niet eens voorbij Hannover. Volgens de berichten op de radio zou er nog veel meer onheil volgen. Hierop heb ik besloten om maar een camping op te zoeken. Ik kwam terecht op het Prachtige Campingpark Südheide in Winsen. Deze camping ligt aan de Heidebeek de Örtze.


Volgens het bord zitten hier ook ijsvogels. Helaas geen enkele gezien.


Al meer dan 400 jaar staan de molens op de Mühlenberg in Winsen. Deze Bockwindmühle (standerdmolen) staat er sinds 1732.


Eenden op een hokje van het waterschap.


Landladen Hof Adden.


Via livebeelden is de broedende ooievaar boven slager Kleinschmidt te volgen.


De Junkerntor


De St. Johannes der Täuferkirche


Bij Eiscafe Dal Cin heb ik genoten van een Bananasplit


Een bonte heideschaap


Op de camping "Proot man platt".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten