dinsdag 1 augustus 2017

Tropisch Inzell


In het Traunsteiner Tagblatt zag ik dat het een te warme dag zou worden voor een lange wandel- of fietstocht.


Tijdens schaatswedstrijden verbleef ik altijd bij Toni en Eva Maria Muelberger. Vanochtend ben ik even bij hun op bezoek geweest.


De Zwingsee


De middag heb ik doorgebracht in Naturbadesee Inzell. Geen chloor of andere troep in het water. De planten zuiveren hier het water.


Het bad heeft een wateroppervlakte van 10.000 m2



Rondom het bad veel bomen. Daar heb ik dus lekker uit de zon gelegen om een boek te lezen.


Baantjes trekken in het diepe gedeelte.


In het bad zwem je tussen de karpers en beekforellen


Mijn 80 jarige buurman uit Deggendorf (Niederbayern) heeft een hele afvoerconstructie aangelegd.


Jaren achtereen ging ik eten bij Günther en Ingrid Frankl van Hotel Bayerischer Hof. Zij hebben het hotel vorig jaar verkocht aan de Novum group hotels.


De boeren waren tot laat op de avond bezig met het binnenhalen van het hooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten