zondag 30 juli 2017

Idioot op 2 wielen


Vanmorgen ben ik uit Oberstdorf vertrokken. Het was druk op de weg. Dus ben ik af en toe maar even van de autosnelweg af gegaan. Zo kwam ik in Oberschondorf am Ammersee langs de Sankt Anna Kirche.


Bij Waakirchen kwam ik een "Gedenken an den Todesmarch aus Dachau" tegen.


Op de A8 onderweg naar mijn eindbestemming Inzell werd ik ingehaald door iemand die het te warm vond in een motorpak. Even voor de duidelijkheid. Deze foto is gemaakt door mijn bijrijder. (ik had mijn handjes veilig aan het stuur).


In Inzell heb ik een vast plekje op Camping Lindlbauer. Het was bij aankomst 30 graden in het dorp. Wat had ik nu graag een paar baantjes geschaatst in de Max Aicher Arena om af te koelen. Maar die was gesloten. Ik kwam in het dorp schaatsvriend Dmitry Dorofeyev tegen. De oud sprinter is tegenwoordig trainer. Hij liet zijn mannen in een garagebox fietsen op een Tacx.


Als het morgen zo warm is moet ik maar naar het mooie natuurbad van Inzell.


De Falkenstein (rechts) en de Kohleralm (links) tegen een strakke blauwe lucht. Aan de andere kant van de Kohleralm ligt Salzburg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten