zaterdag 9 juli 2016

Wedstrijd Jeugdbrandweer

Vanochtend reed ik met mijn ATB naar het station van Mahlow. Tegenover het station ligt een sportcomplex. Hier werden een wedstrijd gehouden van de jeugdbrandweerkorpsen uit Mahlow en omgeving. Hieronder een korte impressie.


Na de wedstrijd ben ik met de S-Bahn richting centrum gegaan.


In het Landwehrkanal waren ze een kanotour aan het maken.


Helaas had ik geen tijd meer voor Hieronymus Bosch visions alive.


Ten noorden van het "DIN Platz" staat het gebouw van het DIN. Voor het gebouw staan de standbeelden van Christian Peter Wilhelm Beuth en Wilhelm von Humbolt.


Voetbalrobots


Bij de Kaiser Wilhelm Gedächtniskirche was een Antikriegsmarkt met veel standjes, folders en muziek.


De Tesla store aan de Kürfürstendamm


De portrettekeningen worden gemaakt door een computergestuurde pen of potlood.


Deze Mercedes is nu in de aanbieding met 25% korting :-)


Vanavond reed een speciale metro door Berlijn om aandacht te vragen voor de CSD van 23 juli.
Klik hier voor beelden die ik in voorgaande jaren heb gemaakt van CSD.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten