woensdag 27 april 2016

Crash met gevaarlijke stoffen

Vandaag begon voor mij de Meivakantie. Onderweg naar Berlijn hoorde ik via de radio dat de Autobahn was afgesloten. " Was ist los?"
Gistermiddag kwam een Poolse vrachtwagenchauffeur met zijn voertuig met gevaarlijke stoffen naast de rijbaan van de A10 (rondweg Berlijn) terecht en gekantelde. Hierbij zijn gevaarlijke stoffen vrijgekomen. De chauffeur werd met verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. Diverse brandweer mensen zijn voor bloedonderzoek naar het ziekenhuis gestuurd. De weg is nog tot morgen afgesloten. Klik hier voor meer info.


Ik moest dus omrijden om in Berlijn te komen. Hierbij kwam ik in Kanin langs deze bijzondere Dorfkirche.


Met een vertraging van 2 uur reed ik Campingplatz am Mahlowersee op.


Op zoek naar plaats 18


Gevonden. Een lekkere ruime plek met stroom en water.


Het hoofdgebouw


Het toiletgebouw van buiten met daarvoor een overdekt terras


Het toiletgebouw van binnen


Overdekte afwasplaats


Plaats voor het lozen van afvalwater.
Een keurig verzorgde camping met een bushalte voor de deur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten