vrijdag 25 december 2015

NA 158 DAGEN WEER HARDLOPEN


Een week na de Onstwedder Omloop kreeg ik last van mijn lies. Dus maar even 3 weken rustig aan gedaan. Op 2 juli - tijdens mijn vakantie in Inzell - nog 10 km gelopen. De liesklachten verdwenen niet. Na een paar behandelingen bij fysiotherapeut Angela Hillenga gaf zij mij het juiste advies. "Laat een echo maken. Mogelijk heb je een liesbreuk". En inderdaad ik had een dubbele liesbreuk. Vorige maand ben ik daaraan geopereerd en vandaag heb ik dus voor het eerst weer hardgelopen.


Lekker rustig een rondje Wedderbergen gelopen. Een rondje van 6 km. Mijn doel om het jaar weer af te sluiten in kleding van sponsor Jan Schutrups is dus haalbaar. Ik sta zondag gewoon aan de start van de Oudejaarsloop in Blijham. Niet te gek natuurlijk. Ik doe de 5 km. Dan kan ik de start en de finish van de halve marathon ook mooi vastleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten