vrijdag 23 oktober 2015

Herfstvakantie dag 7 - patrijzen

Ik heb van zondag tot en met donderdag in totaal ongeveer 100 km door Berlijn gelopen. Met name door de buitengebieden. Na 100 keer Berlijn heb je het met de toeristische plekjes wel gehad. Ik was in februari 1996 voor het eerst in Berlijn. Vanaf die tijd ben ik steeds op zoek naar iets nieuws en actie. Als je loopt zie je het meest. Een deel van de wandelingen staan afgebeeld op voorgaande dagen en zijn via een link als GPS-file te downloaden.
Vandaag ben ik via de toeristische route weer naar Nederland gereden.


Bij Spandau stonden rijen met vluchtelingen te wachten voor het aanmeldcentrum.


De deur en de muur van de brandweerkazerne in Nauen zijn wel heel toepasselijk beschilderd.


Onderweg kwam ik ook nog een 8-tal patrijzen tegen.

Klik hier voor meer blogs van mij over Berlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten