zaterdag 23 mei 2015

Supermuis


Ik werd vanochtend wakker met "Ik ben een super, super, super, supermuis". Het animatieteam van camping Starnbosch was met muziek van minidisco al vroeg uit de veren.


Voor de kinderen was er een doorlopend programma.


Vanmiddag heb ik een fietstocht om het Rechterense veld en langs het Vechtdal gemaakt.


Midden in het land zag ik een verhoging met een dikke boom. Een grafheuvel misschien ?


Op dierenbegraafplaats Vennenberg liggen inmiddels 2800 dieren. Het ziet er netter uit dan menig gewone begraafplaats.


Op het terrein van Aero Club Salland werd druk gevlogen.


Imposante  geiten


Bij Dalmsholte was bij Kaasboerderij/schilderijenhuis Heileuver een streekproductenmarkt van De Buurman". Joke van de Crommert showde ons varkens, Als ik ergens met de camera loop krijg je vaak een praatje over sport- of natuurfotografie, Zo ging het met Jan van Gerner en Jeroen Stegeman over Erben Wennemars. Uiteindelijk kreeg ik de vraag of ik hem en zijn broertjes ook op de foto had. De slotvraag was: "En heb je de buurman" ook op de foto. Ja hoor. Toen ik het terrein opkwam had ik het spandoek al vastgelegd !


Ontspanningsmogelijkheden genoeg in Overijssel. Zoals Buggy rijden voor slechts 15 Euro per uur.


Toeren op de Solex vanuit het Klooster van Dalfsen.


of een GPS Kickbiketocht.


De Put van kunstenares Marlies ter Steege is een geopend bodemarchief. In 1960 zijn hier resten gevonden van een Frankische nederzetting.


De kleinste boerderijtje van Nederland ? Dat staat op Dalfsennet te lezen.


Op zaterdag mogen de leden van De Vechtspeurders trainen op de crossbaan.


Onder het ooievaarsnest met jonkies lopen minikoeien van het ras dexter.


Lekker trainingsloopje over de dijk.


Alpaca


Stellingmolen Fakkert in Hoornhorst is gebouwd in 1862


Klik hier voor de 40 km lange fietsroute.


In de avonduren brood bakken bij het kampvuur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten