zaterdag 7 februari 2015

Rondje Roege Baarg


Mijn laatste trimloop was de 10 km Oudejaarsloop op 31 december 2011 in Blijham. Vandaag heb ik na ruim 3 jaar weer deelgenomen aan een trimloop. Ik liep de 6 km crossloop Rondje Roege Baarg in Onstwedde in 34.45. In plaats van zelf achter de camera te staan hebben mijn FB-vrienden Bé Eelsing en Bé Sterenborg mij op de foto gezet. Dank daarvoor.


Net als vroeger vooraan bij de start. Nu met Tonnie Knigge (1), Carel Opten (10), Bert Nieland (22), Gerben Kroes (31).


Langs de ijsbaan en vervolgens door een smal steegje.


Samen met Ria Wind


Na afloop - voor mijn FB-vriendinnetje Anna Mulder - nog even op de foto met de winnaar van de 10 km Rene Becker. Anna is fan van deze hardlopende zanger.


Zou iemand Roege Wilt nog hebben gezien ?


Klik hier voor details van de 6 km en hier voor details van de 10 km. Het was leuk om weer eens deel te nemen aan een trimloop. De organisatie was in handen van Hardloopclub Onstwedde. Na afloop kregen de deelnemers een bakje snert. Voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten